Partner til Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :)
Forfatter
Besked
LULU
Antal indlæg : 1 Tilmeldt : 06/01/16
Emne: Partner til Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :) Tirs Jan 19, 2016 8:30 pm
Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt
Et som du ville kunne leve af fremover.
Du skal helst være fra Århus området.
Du skal kunne "css" "html" kodning.
Du skal være god til Database-styring
+ " C# " ville være rigtig godt hvis du kan i fremtiden.
Du skal kunne LSL kodning eller være god til at lære ny kodning som "LSL" hurtigt
og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement
Du vil få 50% af alt overskud og der er stort set ikke nogen udgifter
alt er parat mangler bare en Partner til kodnings-delen og kun Kode-Delen = Økonmigen / Designet / 3D Design / hvad skal hvad og hvordan og hvorfor Har jeg styr på ( jeg her 4+ års erfaring i SL ) ...
"det er ikke et job men et Partnerskab"
Hvad reklamer angår Laver jeg fx små Animations Teasers på youtube for Produktet og indworls ADDs som der mange former og muligheder for og Blogs og så vider + der Bliver jo også lavet en hjemmeside til DB til Spillene.
kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i LLs 3D-Net-World SL
Ja = SL er Platformen for Spillet og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )
ja en partner vil konstant få 50% af alle Køb og brug der forgår hvis man kan sige det på den måde.
Og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det "Men Ja" du vil indenfor 1 år, max 2, kunne leve af det
Det kommer anpå hvor hurtig du er til at kode ;D og hvor lang tid der går med det første Basis Produkt til Spillene,
Det første Basis Produkt burde ikke tage mere end 2 måneder at lave
= derefter vil du alerade begynde at får de 50% af alt
= du for Lommepenge allerede 2 til 4 måneder efter vi er gået i gang
og du får Automatisk de 50% via Scripted.
Det er også noget du kan bruge din Fritid på = 1 eller 2 time om dagen eller en weekend
og ja hvis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok bruge mere tid i begyndelsen,
og så svært er der altså heller ikke at Bruge SL eller at Lære LSL Kode jeg har jo styr på vad der er hvad
og ja jeg er den med udgifterne ikke dig
SL er ikke et Spil, men et 3D-Net-World Platform vor du kan: * Oplev Live Musik * Skabe Sociale rum * Skabe Oplevelser * Skabe Spil eller Rollespil * Skabe Kunst vor Gransen mellem Net og RL forsvinder eller Glider Sammen
Hvis du/I har brug for mere info om SL anbefaler jeg at I ser alle episoder af The Drax Files
og det før i fyrer nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak
De kommer ind ved Salg og Brug og bruger og Køber er Bruger af SL Citat: ( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year ) i USD
de 60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL = de tjener ikke Ls men bruger dem = de hæver aldrig Penge = Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...
så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de sidste 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Lever Rigtigt Godt af SL
og de $60.000.000 USD er det som brugerne for ud af SL om året, ikke vad LL tjener.
Men lad mig så give dig et Eksempel:
En Kvinde Ved navn Amy Chan Mener jeg hud heder har et udlejningsfirma is SL = hun Køber og sælger og udlejer SIM,s og Homsted,s og Parsler
hun har et RL kontor i Singapore med RL ansatte + tons af inWorld Ansatte
hendes årlige Overskud er 1 million USD
jeg er faktisk en af hendes lejere i SL til min main Shop.
Så økonomien er på plads TAK ;D
Levetider er mindst 20 år i LLs 3D-Net-World ( SL ) og senere ( SANSAR ) også. SL er 12År + gammelt sååå...
Send mig en Mail / PM / IM / Besked her på forummet hvis du er villig til at mødes ansigt til ansigt
M.V.H LULU
Partner til Game Projekt (: Du vil få 50% af alt :)